پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4851
-
الف
+

تصویربرداری "سامو بندری" کلید می خورد

تصویربرداری سریال «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش شروع می شود.

تصویربرداری سریال «سامو بندری» به کارگردانی  ابراهیم فروزش همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) کلید می خورد.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی این مجموعه، مجموعه «سامو بندری» اولین کار تلویزیونی ابراهیم فروزش با فیلمنامه اصغر عبداللهی و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی در گروه نوجوان مرکز سیما فیلم است. گروه صحنه و دکور و لباس و کارگردانی در بوشهر مستقر هستند و در حال  آماده سازی و انتخاب بازیگر هستند .

ابراهیم فروزش پس از انتخاب بازیگران و نهایی کردن لوکیشن ها به تهران بازگشته تا چند روزی دیگر برای شروع تصویر برداری به بوشهر برگردد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می کنند. ناخدا از معتمدین بندر است و اهالی بندر او و خانواده اش را به خوبی می شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی های زیادی می کند و ناخدا را به دردسر می اندازد. ناخدا با صبوری و به همراه خانواده اش سعی می کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را دوباره به خانواده بازگرداند. اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی می کند.

اصغر عبداللهی در حال نگارش قصه ها است و تاکنون سه فصل از مجموعه 35 قسمتی این سریال را به نگارش درآورده استتا به الان حضور حسن پورشیرازی ، علی اوسیوند، مهدی فقیه و مائده طهماسبی در این سریال قطعی شده است.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر